filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I submitted a question and then I signed up for the service on the condition that this was a one time only charge and that if I asked another question that I would pay the technician an AGREED PRICE Not a price that he decided on. I never agreed to the added price of...
Read more
Anonymous
Cherri Perez

Regarding Horryfying I am happy to report that my issue with just answer was resolved I had a chat which seemed to be more effective then the phone I am getting a full refund ...

I was searching the web for an answer to an issue I am having with my KIA motor vehicle, suddenly a pop-up appeared inviting me to get expert answers. Another pop-up appeared stating I need to pay a $5 refundable deposit, this I did but about $20 was taker (ZAR270)....
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello Clive,I'm sorry that we weren't able to get you the response that you were looking for.I can see that you were able to log into your account and process your own refund ...

I didn't like
  • Being scammed
  • Being charged and not authorizing it
  • Being ripped off
#1103190
Today charged me $5.00 to ask an attorney a question. I never taiked to one. My husbands card was charged 15.00 as i kept trying to get an attorney which I never got. IiThen asked them to refund my money on the card. They asked me to pay $5.00 again to ask an...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thanks for getting in touch with us about your experience. It sounds like you may have completed posting a question to the site but may also have experienced some issues...

#1100227

Justanswer - I got ripped off

Justanswer
#1111808
1.0
Details
My Gmail quit working .so I call these guys and gave my credit card and five dollars. I never talk to anyone . The next thing I know . They took $42 out of my checking account. I never authorize that.I didn't have $42 in my checking account.so I got a $34 overdraft . My bank charges five dollars a day to be overdrawn . It takes 3 to 5 days to get my money back plus the $34
Comment
Show
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website

Justanswer - Do they help or are they a ***

Justanswer
#1071408
1.0
Details
These guys ethics need to be totally scrutinised. The content of the web site the promises and the charges. Very very unethical.
Comment
Show
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Website

Justanswer - Liars

Justanswer
#1065342
1.0
Details
7 days trial my ***. Your ask an answer and they charge you. When you call to inquire as to why they have charged you (in my case $40) you speak to someone who barely speaks English. RIPOFF, SCAMMMERS, DECEIVIING BUSINESS PRACTICES.
Comment
Show
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Website

Justanswer Answering Service Review

Justanswer
#1015713
I was charged $86 by JustAnswer before we got to the answer part of our dialogue. Very expensive service that traps you very quickly and effectively.
Comment
Show
They say that they will answer a question for $5 so i gave my credit card details. After this they ask what your question is? and will direct you to the Right Expert! A notice then comes up saying the fee would be $98 if i accepted. I don't accept as i cannot afford...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thanks for letting us know about this, we'd like to apologize for any frustration.I'll try to clear up some of the confusion about the deposit system here. An initial $5...

1.0
#1097353
I understood that there would be a $5.00 charge to ask my question. I read some reviews of this company and a man said he was only charged $9.00 for the service, I thought that was more than reasonable. I asked a question about the transmission on my RV. He basically...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello Linda,We're sorry about the confusion about the value of the question.An initial $5 deposit is required at the time the question is posted and the balance of the questio...

1.2
I didn't like
  • Being ripped off
#1092295
When you decide you've had too many e-mails, and you click the opt out button on your e-mail; you are directed to their site, and you're directed to e-mail preferences. When you click on the unsubscribe button, up comes another box asking why 'too many e-mails' site...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,We're sorry to hear that the unsubscribe button may not be working for you. It can sometimes take up to 24 hours for the change to go into effect.If you're still receivi...

#1086067
I had teck support assistance 13th June 2017 . I commenced with an Ausy female techy and then was surprised that I was connected to a Indian to finalise, a bell should have wrung then. I have had previous experience with Indian internet providers. Advised $5 fee plus...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello John,Thanks for getting in touch with us about this. I apologize for any confusion about the billing. It sounds like you may have opted into the membership program when ...

1.4
#1077580
Many a time I have asked a question only to have them ask more questions. Then give the sight of the state bar to report my attorney. Which was irrelevant Then tells me they cannot have a attorney client relationship Duh I never ask to be represented I asked what my...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thank you for letting us know about these occurrences. Our Expert Operations team is working on a new quality push to prevent this kind of response in the future so I do...

2.5
#1073666
I asked 2 questions during my FREE trial & neither were answered! Tried to cancel my membership 5 days after my trial started & was told I wasn't a member, so I had nothing to cancel. A few weeks later I was billed for a membership that I had tried to cancel, but...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,I'm sorry to hear about this billing mistake, it sounds like we may have misread your account details.We'd like to take an opportunity to correct this issue for you and ...

1.0
#1067983
Justanswer - I locked into the "service" on the 23.6.17 on the assumption that 4 $5 (Bankcard) I might get a brief referral regarding an issue of Contract Law.
I supplied my BankCard details with a synopsis of my sons problem. What i received was advice that Contract law is complicated(I knew that) did i want to talk to a Lawyer. I didn't, realising i had local options. I subsequently found-26.6.17- I had been 'billed' $61.00...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thank you for letting us know about this experience and for the confusion about the billing process.We would be happy to look into this for you and take any action on yo...

#1067082