filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I never received an answer to my question, but my credit card was charged $34.00 anyhow. What can I do to get this amount refunded? From all the comments about your service, it would appear that your operation is a scam. Is the FCA aware of your operations? You should...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,I'm sorry to hear about the frustration that you experienced in using the site.It seems that you have received a reply from an Expert if you have been charged the full d...

I didn't like
  • And clicking help only added to the confusion
  • Not getting any answer and being charged
  • Process is too completed
#1049362
Asked a simple question about getting yellow text highlighting removed from document. - Wasted 90 minutes trying to get help; - Made zero progress to resolving issue; - Got ripped off for their required $37 charge; - They throw you off their system when the help person...
Read more
Anonymous
Tuxedo Cat

I asked two questions yesterday: one re. estate distribution and one re. a psychiatric problem. The first was "answered" by an "expert" in two short sentences with no inform...

JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thanks for reaching out to us about this, I'm sorry to hear that our service didn't work out for you.I hope that you were able to reach out to our customer support team ...

1.4
I didn't like
  • Failure to adequately disclose ongoing charges
  • Not getting any answer and being charged
  • Paying
#1046339
I came across JustAnswer. I had a quick question. I paid the money and talked to a lawyer for 10 mins. They charged around $145 of this. That is fine. I don't argue. However I looked at my debit card and JUST ANSWER has charged $95 for March and April for a...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello Minimoo,Thank you for getting in touch with us about this. We're glad to hear that you were happy with the response from the attorney but we're sorry to hear about the c...

1.6
I didn't like
  • Failure to email membership details to cancel
  • Lack of direct contact to dispute charge
  • Unauthorised charging on my account
#1032575

Medical Question To Dr On Line Review

Justanswer
#961814
1.0
Details
I'm getting charged every month on card. I called one time! I had no ideal this company was going to keep taking money out of my card!! RIP off . Go to Dr on Demand . Just Andwer is a way to get your money!! Scam
Comment
Show
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Website

Justanswer Account Review

Justanswer
#955920
I cancelled my account last month you have now taken it out again this Month for £39 please Close this account with immediate effect William Robertson Dyers Close Innerleithen EH42 07482 541516
Comment
Show

Justanswer Answering Service Review

Justanswer
#936654
1.5
Details
Wasted my time and money still didnt help me
Comment
Show
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Website

Justanswer Account Review

Justanswer
#864613
I'm an admittedly over anxious pet owner and Justanswer has veterinarians online that address my regular concerns.
Comment
Show
Just asking supposedly connects you to an ATTY (yeah right) and the fee is 5.00 and when you are asked to place that 5.00 on CC there is NO MENTION OF ADDITIONAL 25-35 dollars that will be added automatically when your question is answered ( basically will regurgitate...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thank you for letting us know about this experience that you had on the site and we apologize for any frustration that you may have experienced. The remainder deposit sh...

#1028912
Was told that it would cost $5. Said ok, I can deal with that. When they forwarded the link to the payment page I paid the $5 but then noticed that this was just a deposit. After I spoke to the tech, I then had to pay $23. I said keep the $5, I will not use this...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,We're sorry to hear about this experience that you had when posting a question to the website.It seems that your card issuer may have blocked the remaining charge for th...

#1022631
I responded to something in my Outlook that said they were updating and needed me to sign in again or my account would close in 48 hours. Stupidly I believed it. This morning I started worrying about it, and looked up "how to contact the Outlook Team". Through a series...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thank you for getting in touch with us about this experience. We apologize for the confusion.It appears that you had contacted our company about an email that you receiv...

1.0
I didn't like
  • Being ripped off
#996606
same as above - I'm being billed for this JUST ANSWER and never ordered it. Cancel immediately or I will take action. What are you trying to do? This really seems illegal. Why would you do this? Really upset, really upset, really upset, really upset, really upset,...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thank you for getting in touch with us about this. We apologize for any frustration that you've experienced.If you are seeing a charge from us on your billing statement ...

#994095
I have had three separate experiences with "Experts" who I have serious doubts are genuine attorneys or doctors. One, a supposed real estate attorney, told me that if a home were to be sold or assigned and titled to a third-party such as a family member then capital...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thank you for getting in touch with us about this, we're sorry to hear that you have not been satisfied with all of the responses that you've received.All of the Experts...

#993628
Had a request,never got an answer,instead I was charged a membership fee twice even I got the information I am not a member,so I can't even cancel,whatever membership I should have. What about the Money back Guarantee? How do i get my money back??? Please send me...
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello,Thank you for contacting JustAnswer. We're sorry for any inconvenience. It looks like you accepted a free trial offer to try our membership program. At the end of the t...

#983089
I asked them a question ... they did not give me a satisfactory answer at all!!! And now charged every month for membership!!! Very pissed off!!!!!!!!!!!!
Read more
JAreply
JAreply
Justanswer Verified Representative

Hello Ed,Thank you for getting in touch with us, we apologize for any inconvenience.We have been able to locate your account and issue a refund for the unused membership charg...

1.0
#962442